Training Kwaliteitsmedewerker

Duur

2 dagen

U wordt opgeleid tot

Kwaliteitsmedewerker

Niveau

MBO 4

Locatie

Meerdere locaties in Nederland

Over de training

De kwaliteitsmedewerker is in organisaties de rechterhand van de kwaliteitsmanager. Hij kent de organisatie en kwaliteitsprincipes, en kan de meeste hiervan toepassen. Hij kan bij voldoende inzet doorgroeien naar de functie van kwaliteitsmanager, auditor of facilitator.

Programma

Dag 1: Inleiding kwaliteitsmanagement, normen, organigrammen. Product- en dienstkwaliteit, prestatie indicatoren, verbeteren.

Persoonlijke Opdracht: Schets de eigen organisatiestructuur en de plaats daarin van de kwaliteitsafdeling/medewerker. Functieomschrijving van de kwaliteitsmedewerker. Werkveld van de kwaliteitsmedewerker.

Dag 2: Klachten, kwaliteitsmethoden, kwaliteitskosten, verbetermodellen, uitbesteden.

Praktische informatie

Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zal de groep deelnemers uit maximaal twaalf cursisten bestaan. Maatwerk voor uw organisatie is ook mogelijk vanaf vijf cursisten.

  • De prijs voor deze tweedaagse training is op aanvraag.
  • Locatie: centraal in het land of op locatie.
  • Data: drie keer per jaar (februari, mei, oktober)

Na de training

Ontvangt u een certificaat van deelname en bent u in staat om:

  • Binnen de eigen organisatie onderscheid te kunnen maken tussen de besturingsniveaus, strategisch, tactisch, operationeel;
  • Interne audits voor te bereiden en externe audits te begeleiden;
  • Basic kwaliteitsinformatie te analyseren en verbetervoorstellen te kunnen doen.

En heeft u kennis van de ISO 9001 norm (14001).

Download de brochure

Aanmelden voor de training Kwaliteitsmedewerker